forget

Glömde ju säga att trots skitdag med maten så åt jag marängswiss(stavning???) ikväll. Ångesten var skyhög men jag tog mig igenom det och vi satt och pratade en massa och försökte ha trevligt!!
1 hanna:

skriven

Du är bääääst Emma, så bra är du. Detta gör mig så glad att du kämpar och försöker. Tycker ditt nyårs löfte är riktigt starkt och ngt alla borde kämpa för. Nu siktar vi mot ett nytt bra år med framförallt nya möjligheter. Åh vad glad jag blev nu, kram till dig

Svar: Tack så himla mycket söta du!! <3Jaa, nu kollar vi framåt! Kramar!!
Emma Isaxon

2 anonym:

skriven

Du ska vara stolt över dig själv trots ångesten för denna gång vann du och sen kan rösterna säga vad de vill!
Man blir verkligen glad och pepp av att läsa sådant här, så nu ska jag också utmana mig själv, fick en kick där,haha!

Svar: Ska absolut försöka vara stolt över att jag lyckades utmana mig :)Guh vad fin du är och toppen att du också ska utmana dig, grym är du!!!! Så härligt att höra att man kan inspirera trots mina motgånger :) <3
Emma Isaxon

Kommentera här: