valborg

Sitter i soffan här hemma med bror och glor på tv. Det är så jag kommer att spendera min valborg i år. Jag har inte ens brytt mig om att hitta något att göra för att jag helt enkelt inte är sugen på något alls. Så jag och bror ska kolla på Robert Gustafsson ikväll och bara njuta av varandras sällskap. Precis en sådan härlig kväll som jag behövde. Så att det regnar gör inte mig något, mer än att det hade varit skönt med en promenad eller något. Men får helt enkelt vila från det idag. 
Så alla som ska festa eller något annat får ha en trevlig kväll medan jag har en skön kväll i soffan med humor på tvn, glad valborg :)
1 Farbror Bu:

skriven

Jag har arbetat. Det är valborgsfirande, det.

Svar: Bra betalt i alla fall :)
Emma Isaxon

2 Farbror Bu:

skriven

Exakt! Det är jag och Petter. Pengar rullar in som det ska, det går bra nu. :)

Svar: Härligt : ))
Emma Isaxon

3 Farbror Bu:

skriven

Ja, det får duga. Jag hade ju gärna varit ledig, men vad är en bal på slottet, liksom? :)

Svar: klart det. men vissa måste ju jobba ibland ;p
Emma Isaxon

4 Farbror Bu:

skriven

Så ni andra lyxigare kan vara lediga. Nåja, det är ändå långtråkigt att vara ledig. Och dötrist. Och tråkigt. Och alldeles... Alldeles underbart. :((((

Svar: hehe, inte alls deppigt där inte ;P
Emma Isaxon

5 Farbror Bu:

skriven

Haha... NEJ!! Jag är ju en liten solstråle från morgon till kväll. ;D

Svar: toppen : ))
Emma Isaxon

6 Farbror Bu:

skriven

:D
Solstråle är mitt andra namn!

Kommentera här: