Sådär några veckor senare

Jag lever! 
Jag njöt i Turkiet, sådär galet mycket. Problemen var gömda hemma och jag log veckan igenom. Upplevde så galna saker och såg så mycket. Badade i poolen, döck, festade, var på hamam, åt gott och gjorde sånt där galet som inte går att göra hemma, och mycket annat!!! Tatuerade mig ju också, vill ni se?? 
Det är klart ni vill!!! 
Så fin!!! 

När jag kom hem blev jag sjuk. Varit hes i över två veckor, fick feber och hosta från helvetet. Så resten av min semester har väl inte varit sådär jätte händelserik.. Men lite småsaker har jag hunnit med. Åkt till gränna, varit i Kisa, fikat, umgåtts med kompisar, varit på diggiloo och vilat upp mig. 
Imorgon är det dags att gå tillbaka till Luneco. Känns väl kanske sådär men tillbaka till vetkligheten. 
Bella kom hem idag och ska stanna hemma ungefär en månad så det är sjukt härligt! Blir vinkvällar, pratstunder och ett och annat galet upptåg. Ska passa på att samla de tre musketörerna, mig, Bella och Elle för att få tillbaka vår gemenskap. Vilket ska bli typ ubermysigt. Har saknat oss tre som aldrig förr!!!! 

Nu måste jag försöka sova. Ska ju upp tidigt imorgon!!!! 

Kommentera här: